Aur retete alimentaţia sănătoasă

0
5 (100%) 1 vote

alimentaţia sănătoasăBine echilibrat, alimentatia are un impact fantastic asupra sănătății și wellness și, de asemenea, medicii de toate, această zi este comemorată. Primul indiciu că încă mai au o problemă, postupno scutirea de la dieta de o multitudine de produse, cum ar fi unele tipuri de legume, produse lactate, ouă, fără acordul prealabil sfaturi clinice, cu motivul pentru care, dintr-o dată, nu-i sănătos suficiente.

Începe să presupun ca sarea este Edna porțiuni de proaspete ovoce și un pahar de suc.

Profesioniști vă faceți griji că nu se contestă are nevoie de nici dorințelor pe care le consumă un anumit fel de fructe și legume, cu toate acestea modul în care aceste cerințe sunt multumit. Mai puțin situațiile în care oamenii pot lucra, ceea ce implică de obicei probleme care uneori contravin mediu, familie și prieteni.

Încercați dieta vegetariana

O dieta sanatoasa vegetariana regim cu mult mai puțin de sare, precum și ca produs secundar elemente poate duce la riscuri reduse de boli cardiovasculare și diabet zaharat. Ar trebui să se concentreze pe consumul de fier, zinc și calciu, deoarece acestea sunt mai puține documente în vegan modul. Totuși, ceea ce se întâmplă în organism în timpul anului pe o dieta vegetariana

Bea apă de zi cu zi !

Știm cu toții că, sucuri ambalate și zahăr, băuturi carbogazoase nu potoli setea, nu aduce nimic bun pentru sănătatea ta și sunt destul de scumpe. Dacă urmați figura ta sau de zahăr din sânge, atunci acest lucru ar trebui să fie perfect stânga.

Dar doar pentru a bea apa a fost complet neinteresant! Cleveland Clinic susține că este esențial să bea apă de zi cu zi. Încercați să adăugați apă la norma. fructe și ierburi. Puteți adăuga cât mai multe, după cum doriți. Înainte de a bea această apă, lasă-l să bea cel puțin 30 de minute.

De asemenea, încercați să bea ceai verde, ceai rosu, cafea verde .

Detox si curatat idei care în mod constant

Nu este nevoie să iasă din sezonul de vacanță pentru a simti ca ai nevoie de detoxifiere sau de a curăța rapid și ușor. Bad sentimentul vin peste tine când știi că acest corp plin de toxine este, fără îndoială ? o fi mai lentă, mai puțin de energie, poate chiar volumul.

Oamenii întreabă „Ce ar trebui sa mananc?” Harvard Medical School răspunsuri la întrebările dumneavoastră.

  1. Cereale și produse din cereale. Produsele din primul grup, de exemplu, cereale și produse din cereale necesare în dieta copiilor din cauza conținutului ridicat de vitamine b, fier și calorii de care copiii au nevoie pentru creștere și dezvoltare.
  1. Carne, pește, ouă și produsele lor. Produse dintr-un alt grup sunt o sursă indispensabilă de fier, proteine și vitamine. În dieta de copii, este recomandat să utilizați cel mai des carne de vită, pui, pește de mare, ouă, și într-o mai mică măsură de porc.
  2. Lapte și produse lactate. Laptele este un aliment necesar in dieta, mai ales in dieta copiilor. Acesta oferă componente vitale necesare pentru buna creștere și dezvoltare a unui organism tânăr. Laptele este o sursă importantă de proteine valoroase (mai ales cazeină), lăptos de zahăr (lactoză) și lapte, grăsimi și vitamine liposolubile (a și D), calciu, fosfor și vitaminele B2.
  3. Grăsimi și uleiuri și produse bazate pe ele. Produse de cel de-al patrulea grup au fost necesare ca urmare a surselor de energie, conținutul de vitamine liposolubile și acizi grași esențiali. Preferința este dată de uleiuri vegetale, seminte de dovleac, cum ar fi floarea-soarelui și de măsline presat la rece, ulei de masline.alimentaţia
  4. Legumele și produse vegetale. Produse din cel de-al cincilea grup sunt o sursă de vitamine și minerale. Folosit pentru toate tipurile de legume: frunze, indesata, legume, etc. Legumele de sezon, folosit în stare proaspătă, de gătit, și în afara sezonului pentru a indestruct congelate.
  1. Fructele și produse din fructe. Produsele din grupa a șasea sunt o sursă de vitamine și minerale, și în funcție de sezon, diferite tipuri de fructe proaspete sunt utilizate, de exemplu. primăvara să împrumute căpșuni și cireșe, avocado, vara – piersici, caise, pepeni verzi, pepeni galbeni și camping pe D., toamna, mere, pere, struguri, și de iarnă – mere, banane și citrice.

Articolul ar putea dori: 5 sfaturi pentru a pierde in greutate

LĂSAȚI UN MESAJ