Ce face pentru a pierde in greutate rapid și de a fi în formă în această vară

0
2 (40%) 1 vote

Špíček sau de grăsime de pe abdomen, deranjează multe femei și bărbați, unii doresc să-l distrugă, iar alții nu-l va rezolva. Dar excesul de greutate și de mare circumferinta prin abdomen, în viitor, poate fi o mulțime de probleme (neřešíme dacă estetică parte) de la diabet până la infarct miocardic. Prin urmare, ar fi mai bine pentru a scăpa de grăsime de pe abdomen, ceea ce nu este imposibil, pur și simplu nevoie de acest dori. Grăsime arde doar corect ales și de a exercita.

Pagina principală: http://conditie-fizica.ro

Mai departe, dar ar trebui pierdere în greutate, să mențină necesară o dieta,

și să fie, că de antrenament vei arde de grăsime, dar, în același timp, de a manca, de a va ridica din nou.

De grăsime de pe abdomen este foarte periculos, pentru că de multe ori sunt responsabile pentru boli precum diabet, infarct, cancer sau alte boli. De aceea trebuie să-i facă, până la timpul Când prețul ridicat mai mult de 80 cm la femei si 94 cm la barbati. Pentru valoarea critică, poate fi considerat mai mult de 106 cm la femei și 119 cm la bărbați, atunci când, în aceste cazuri, de multe ori crește riscul de moarte prematură și boli jmenovanými boli. Fiecare pierdere în centimetri va ajuta să vă îmbunătățiți starea de sănătate, nu este, prin urmare, încercarea de a scăpa de acest dăunător de grasime viscerala.

De grăsime în zona abdominală, pentru a scăpa de corect de antrenament și dietă cu restricție de calorii, în special de grăsimi. Dar acest lucru nu înseamnă că aveți preferate genuflexiuni și dieta fără grăsimi. Genuflexiuni-vă în nici un fel nu vă va ajuta să arde de grăsime de pe abdomen și grăsimi sănătoase în dieta este foarte important pentru funcționarea corectă a corpului, și absorbția de vitamine. De obicei, exerciții de stretching pe burta nezhubnete de grăsime, dar numai burta vytvarujete și de a consolida.

Nu toate exercițiile sunt potrivite pentru arderea grasimilor, prin urmare, trebuie să fie capabil de a alege corect. Există două tipuri de exerciții anaerobe și aerobe. Aceasta este prima forma, de fapt, de sprijin, fie la domiciliu sau în sala de gimnastică sau fitku. Exerciții de aerobic este un astfel de exerciții, în care vă arde de grăsime. În acest tip de exerciții includ jogging, mersul pe jos, înot, ciclism, înot sau zumba. Tren ar trebui să fie nu mai puțin de 40 de minute, pentru că de grăsime începe să ardă după 25 – 30 de minute.

Pagina principală: http://conditie-fizica.ro

Cum de a instrui, de a arde de grăsime

Ca de multe ori practica?

Ceva timp în urmă am spus că pentru a arde de grăsime, se potrivesc de aerobic de mișcare. Dar există un alt nuanță – trebuie să practici corespunzătoare frecvenței cardiace. Când vei avea prea scăzut, acest lucru nu este de a arde de grăsime, precum și, dacă este foarte mare, astfel încât, la rândul său, va arde doar de zahăr.

Practica este necesar, este mai bine în fiecare zi, cel puțin, 50 de minute. Dacă antrenamentul nu aveți nici o experiență, začínejte treptat, în cazul în care imediat exerciții de nezhnusíte sau să nezraníte. O dată pe săptămână și de a consolida corpul.

Cel mai bun pentru arderea grasimilor nu numai la stomac, ca mersul pe jos, jogging, înot, filare sau o plimbare pe eliptickém banda de alergat.Este important și de nutriție echilibrată

LĂSAȚI UN MESAJ