Cum de a arde de grăsime de pe abdomen, exercitii si sfaturi

0
Rate this post

Ca întotdeauna, așa și în a pierde în greutate și de ardere de grăsime foarte importantă este dieta. Ia in acum din dieta de pâine albă, dulciuri, chips-uri, băuturi dulci, alimente grase, fast-food și produse semifinite. Dimpotrivă, mananca mai multe produse din cereale integrale, legume și fructe, produse lactate, carne slaba și pește. Mâncați în mod regulat, de cinci ori pe zi, o porție nu trebuie să fie nici prea mare, nici prea mic.

Este important, pentru ca dimineața să mănânce mai mult de carbohidrati si mai putine proteine, iar în a doua jumătate a zilei, mai multe proteine și mai puțini carbohidrați. Mai departe, nu uitați suficient pentru a bea apă curată, care este cel mai bun.

Pagina principală: http://www.conditie-fizica.ro/

Pentru mai multe informații cu privire la modul corect de a mânca, a se vedea aici și aici.

Pentru cât de mult timp posibil pentru a scăpa de grăsime de pe abdomen?

Răspunsul la această întrebare este foarte greu de răspuns, pentru că întotdeauna depinde de modul în care aveți o cantitate mare de grăsime de pe abdomen și pe cât dePentru mai multe informații cu privire la modul corect de a mânca, a se vedea aici și aici mult doriți pentru a reduce burta. Dacă aveți špíček mici, astfel că se poate lucra de câteva luni, decât zhubnete, dar dacă este mare, prin urmare, mai întâi trebuie să, în general, pentru a pierde in greutate, și apoi se concentreze pe burta.

Nu uitați că fiecare încercare de util pentru sănătate, la fel cum fiecare centimetru.

Burta printre acele părți ale corpului pe care le primesc în timpul de pierdere în greutate de cea mai multă atenție. Toată lumea vrea să scape de ei „bacon” și din nou dopnout vechi pantaloni, merge la favorite de rochii de mireasa. Două seturi de sklapovaček dimineața și seara, cu toate acestea, nu merge departe.

De a pierde in greutate „este doar în stomac” este un nonsens

Între oameni, treptat s-a răspândit mitul că exercițiile pe burta, au un impact direct asupra muschilor abdominali, rezervele de grasime. Acceptă-l și continuă TV-publicitate este încă „cea mai bună” mașini, care servesc acestui scop.

Problema este că, astfel, propria „ombilic” niciodată nu neshodíte. Singurul rezultat ar putea fi o creștere a masei musculare în posilovaných locuri, și prin aceasta, paradoxal, chiar mai zakulacení forme. De ce?

Spre deosebire de consolidare a mușchilor, țesutului adipos, spalovány uniform.

În mod natural nu poate arde de grăsime doar cu siguranta zona a corpului în faptul că vom împovăra. Ai văzut tu pe cineva care se confruntă cu obSpre deosebire de consolidare a mușchilor, țesutului adipos, spalovány uniformezitatea, are destul de vyrýsovaný trunchiul și picioarele din nou „oplácané”?

Deci, cum este corect de a pierde in greutate

Cardio-exerciții de: de a Arde excesul de calorii

O condiție de bază este suficient de trafic și consum de energie. Pune-te pe corp și dávkujte sine intense de antrenament în fiecare zi cel puțin 20 de minute pe zi. Sarcina poate fi chiar roti. Într-o zi tu vei veni la douăzeci de minute de jogging, în a doua zi pentru a merge la o plimbare de o oră, sau ciclism.

Recomandate activități

De mers pe jos

Pista

Inchiriere

Mersul pe bicicleta

Aerobic, zumba…

Tenis, fotbal…

Pagina principală: http://www.conditie-fizica.ro/

LĂSAȚI UN MESAJ