De această dată vă prezentăm sfaturi despre cum să piardă în greutate în cel mai rapid și simplu mod de a

0
5 (100%) 1 vote

Vă propunem 18 sfaturi de cum să piardă în greutate, care vă va ajuta să reduce greutatea, și poate chiar își va schimba starea actuală de sănătate și obiceiurile alimentare. Ele sunt simple și eficiente. Citiți în fiecare dintre ele, acest lucru nu va dura mai mult de 5 minute. Selectați din aceste 5 sfaturi, care se adaugă în termen de 10 zile și se adaugă, treptat, tot mai mult și mai mult.

Pagina Principală: conditie-fizica.ro

Deci, aici vom merge!

Nu mananca noaptea târziu, pentru a nu mânca în seara, ar trebui să fie, de asemenea, să mănânce, dar, de asemenea, în dimineața, în dimineața, la prânz. Lăsați-vă în acest mod un pic mai mult dopoledního ospăț și seara te vei simti suficient de hrăniți. Nu mânca cu 2-3 ore înainte de culcare (cu excepția jucătorilor, consuma bauturi proteice).

Niciodată nu mănâncă mai puțin de 5000 kj. În acest caz, cu foame funcții metabolice încetini semnificativ și dieta nu va fi.

Mananca portii mai mici (5-7x pe zi). Deși este adesea folosit expresia, dar este foarte eficientă de obicei! Și așa, mulți nu respectă.

Frecvente portii urychlíte procesele metabolice, în plus, puteți, astfel, rămâne mai stabil nivelul de zahar din sange – prin aceasta, nu va fi atât de mult pentru a realiza mlsná.

Începeți prin a amesteca. Cum să scapi de greutate de trafic? În fiecare zi se pune la 5 minute de mai mult, de activitate fizică, decât cu o zi mai devreme. Dosáhněte, după cum urmează, cel puțin 1 oră (3-4x pe saptamana) sau în fiecare zi câte 30 de minute. Gândiți-vă lor și în mod activ la o plimbare prin oraș sau la cumpărături, urcatul scarilor etc.

Fiecare pas și mișcare, de asemenea, importantă. În timpul slăbire nevoie organismul, pentru a pune mai înalte cerințe și mai mari, și, treptat, a-l antrena.

Antrenați-vă cu greutăți diferite, în caz contrar, corpul tau pentru aceeași activitate, de câteva săptămâni se și în imposibilitatea de a îmbunătăți în mod eficient de forma. Roti, pentru că, așa cum aerobic și exerciții anaerobe, cât și intensitate de încărcare, o succesiune de exerciții și numărul de repetari si serii.

În ziua trebuie sa bei cel putin 30-40 ml/1 kg greutate corporală. Cu o lipsa de lichid, organismul va fi deshidratat, dacă nu se va întâmpla, de purificare de la substanțe nocive și persoane rapid simțit oboseală și dureri de cap. Mulți clienți mi-au confirmat că masive pitným regim redukovali greutate mult mai ușor.

Cantitatea necesară de lichid, desigur, depinde de numărul adoptată de apă în produsele alimentare.

Printre alimentele bogate în apă, includ, în special, fructe și legume. Ar trebui să acorde o atenție la alcool! Fiecare gram de alcool conține 28 kj – este calorii goale, care contribuie la creșterea masei corporale. Pierderea de masă corporală inutil de lungi.

Evitați pilulkám de slăbire, koktejlům și în acest fel přípravkům. Dacă aveți ceva de genul asta la ei acasă, să-l arunce în coșul de gunoi. Pentru Cantitatea necesară de lichid, desigur, depinde de numărul adoptată de apă în produsele alimentareastfel de lucruri este într-adevăr nu este nevoie de a arunca banii. Știați că 1 kg de grăsime = 40 000 kj. Kterýpak la medicamente poate fi doar astfel, 40 000 kj? Nu – așa, atunci vă rugăm să nu încredere, și încercați să aleg să schimbe životosprávu și de a continua mișcarea.

Se adauga la legume. Cum să piardă în greutate și de a lua vitamine? De legume nu este niciodată suficient. El este o parte integrantă din dieta, și în fiecare zi ei zkonzumujte nu mai puțin de 300 de grame. Sau ai prefera crude, fierte sau modificarea în baia de aburi.

Evită lungi termice modificări (pierderea de vitamine și de amortizare) sau rfi (alterarea produselor alimentare, consumul excesiv de grasimi).

Preferate dulciuri înlocui fructe. Nu este atât de dificil cum pare. În cel mai rău-de azi sehnání o mulțime de delicioase, utile fapte interesante (fructe batoane, integrale tortilla naturale înlocuitori de zahăr deserturi din soia, ovaz, clatite, etc.)

Conținutul de grăsime în produsele alimentare.

Lapte integral se substituie cu polotučné – astfel încât să puteți economisi jumătate din grăsime. În cazul în care utilizarea frecventă de lapte roti nízkotučným. Iaurt alege din tučností 2-3% grăsime, cașcaval 20-30% grasime, degresat până la polotučné tvarohy, crema de 8-15%.

Napijte înainte de fiecare masă. Zaplníte atât de stomac, si te vei simti mai repede zasyceni. Bea apă înainte de masă, de preferință în cazurile necontrolate de supraalimentare și de a ajuta Să piardă în greutate.

Înregistrările dieta ta. Aceasta este una dintre modalitățile cum se observa consumul lor de energie și de a vedea că după o zi visezi. Scrieți, vă poate ajuta să vedeți că peste o zi visezi, și, astfel, de a întrerupe lor pe termen lung de obiceiurile proaste. Încercați să scrieți în jurnalul dumneavoastră, cel puțin 1 săptămână.

Pagina Principală: conditie-fizica.ro

LĂSAȚI UN MESAJ