Doriți să aveți o figură de model? Benă greutate, prin aceste sfaturi

0
Rate this post

În fiecare noapte în notýsku de sus scrie dieta lor pentru a doua zi. Aceasta este calea corectă pentru a avea masa de sub control. Desigur, este mai bine să mănânce la timp, decât impulsiv și nezřízeně.Nu cumpara, atunci când le este foame. De obicei, puteți cumpăra o mulțime de produse, în plus, că este nevoie de „există”, a nezkazily. Pierdut astfel, pierzi și odvracujete astfel să-și îmbunătățească planurile inițiale.

Pagina Principală

De fiecare dată, înainte de a cumpăra, vă rugăm să scrieți un e-mail cu produsele alimentare.

Nu cumpara lucruri care nu sunt în listă (publicitate incredibil de atras). Lansat doar cumpararea de noi de fructe și legume. În dreptul de a cumpăra, veți obține mai aproape de obiectivul dvs. de a pierde in greutate.

Anume žvýkejte fiecare bucată. Încercați să devin 20-30 přežvýknutí. Mâncarea este întotdeauna žvýkejte indiferent dacă este lichid sau solid. Întotdeauna trebuie să înghiți terci, complet fel de mâncare va plăcea, și să se concentreze doar pe ea. Unii oameni, care într-adevăr se bucură de muscaturile lor, přežvykují fiecare bucată de până la 50x.

Pentru ponderare utilizați analizoare profesionale poradnách. Denumire greutate nesměrodatná și nu veți observa, dacă a avut loc creșterea sau scăderea țesutului adipos și muscular. Cea mai mare dimensiune ar trebui să fie de îmbrăcăminte.

Week-end hřešení nu o modalitate de a pierde in greutate. În principiu, se poate strica săptămână de efort. Dacă în weekend nu poți ține cu o masă „în șah”, va fi capabil de a planifica metodologia, modul de a evita supraalimentarea. O întâlnire a tuturor membrilor de familie și prieteni, astfel că doriți să piardă în greutate și că nenalákají nu cel mai bun mlsotu în lume. Rugați-vă pentru a cumpărat o alimentație sănătoasă, sau ei înșiși dovezte. Nu hubnoucího planului de descurajat și de a te lăsa ademenit de a mânca, după care veți avea mustrări de conștiință.

Dieta mulți dintre noi pare ca se află în interiorul piramidei alimentației sănătoase.

Dacă nu doriți pentru a ajunge la dezvoltarea de obezitate sau insuficiente de alimentare, ar fi bine să respecte unele reguli. Numai în acest caz, organismul va utiliza în mod eficient obținute de calorii din alimente, și nu se produce acumularea de grăsime. Apoi, de oboseală, de foame sau limitate dificultăți.

Această schemă nu este cu siguranta pentru fiecare dintre noi. În timp ce dieta este necesar pentru a controla cantitatea de proteine, deoarece le oferă un venit suficient cresterea masei musculare, și, prin urmare, și reducerea țesutului adipos. Dimpotrivă, excesul de proteine ușor de a menține până la a rezervelor de grăsime, în plus, sarcina pe rinichi și se întâmplă překyselování organismului. Prin urmare, acestea sunt în cantități mari, riscul pentru sănătatea noastră.Dieta mulți dintre noi pare ca se află în interiorul piramidei alimentației sănătoase

Dacă doriți să, dimpotrivă, creșterea în greutate, dă organismului o cantitate mai mare de proteine si carbohidrati. Grasimile nu trebuie să fie prea crească prea (ne dorim să câștige în greutate, dar, de asemenea durabil). Aceste recomandări, sper, în general, pentru cei, desigur, un alt tripla terapie de substanțe nutritive și parametrii de cantitate de energie, a consumului.

Reguli de pierdere în greutate și un set de masa musculara

Regula nr 1

Mananca la fiecare 2 – 3 ore, dar nepřejídejte. Feluri de mâncare mai multe a trage, cu atât mai repede va fi metabolismul dvs. de a lucra și de rezultatul dorit va fi mai devreme de a vedea. Daca mananci méněkrát, în principiu, nu este posibil fără supraalimentare de a mânca, este nevoie de schimb de substanțe. Acest lucru va încetini, și de a stoca excesul de energie din rezervele de grasime.

Carbohidratii sunt, în principiu, împărțite în 2 tipuri – simple și složné.

Trebuie doar să mâncăm în prima jumătate a zilei (dulce, iaurt, batoane de cereale, fructe) și imediat după antrenament pentru a reface glykogenových stocurilor (fructe).

În timpul zilei, este dominat de o conexiune de carbohidrati, care sunt pentru organism ca energetice de combustibil, care menține stabil indicele glicemic curba (în acest sens, dacă vom mânca în mod regulat). Acest lucru este valabil, de exemplu, orez, paste, paine din cereale integrale, leguminoase, și altele.

O nevoie reală de glucide depinde de intensitatea antrenamentului, modul de zi și de alte circumstanțe. Corpul vorbește despre carbohidrati, de exemplu, când am obosit, așa-i, încercați să asculte și să se asigure glucide completată de timp.

O mică parte constituie grăsimi animale (carne, lapte și produse lactate, ouă), cât și produsele care conțin ztužené grăsimi și transmastné acid – sunt o amenințare serioasă pentru sistemul cardiovascular și sprijină menținerea grăsime viscerală abdominală parte, care este pentru noi foarte periculos.

Pagina Principală

LĂSAȚI UN MESAJ