Doriți să piardă în greutate? începeți prin a consolida muschii lor, citește sfaturile noastre

0
Rate this post

Consolidarea musculare uniform Neodrazujeme te de amplificare, nesoustřeďte dar pe o parte a corpului. Când přinutíte musculare de creștere și de recuperare, din nou, veți reuși să arde mai multe calorii. Masei musculare pentru creșterea lor, de asemenea, are nevoie de energie.

Pagina principală: http://conditie-fizica.ro/

Pentru a consolida corpul de la umeri până la gambe.

Dieta este la fel de importantă ca și mișcarea. Puteți petrece o jumătate de zi la vânătoare, dar când stai în fastfoodu pe bara de meniu, cu o mare coca-cola, care zajíte inghetata, nu te poți aștepta generală a rezultatelor.

Trebuie echilibrată consumul de proteine, carbohidrati si grasimi. Despre cei pe care deja rozepsali în articolele noastre pe tema dieta. Din frigider ar trebui să dispară în exces de grăsimi animale, dulciuri, afumate…

Bere ombilic în republica Cehă are, fiecare a doua persoană. Dată într-un timp nu o picatura de alcool la celebrarea problema. Vysedávat dar in fiecare seara la bere, mai bine nu. Cine bea o bere, pe scurt, de grăsime de pe abdomen și pe piept pentru a scăpa de.

Corpul, mai degrabă, funcționează la exportul de alcool și, în loc de a construi musculare ar trebui să-și petreacă noaptea în această „bucată” de activitate. Permiteți-vă un pic de alcool la sfârșit de săptămână, în caz contrar, dar bea apa sau ceai verde. Stai: Motivația este cel mai bun motor

Repetitia este mama siluetă, slab, cu cer бупал. Pierderea in greutate este un proces de lungă durată. Toți ne dorim rezultate rapide și privirea în oglindă ne-a aruncat pe pământ. În cazul în care, desigur, ud, rezultatele vor veni, nu trebuie să aibă așteptări exagerate.

Pořizujte fotografiile, ai grija pentru, astfel încât este mai ușor de аувидите diferența progresul dumneavoastră. Când veți vizualiza în fiecare zi, dimineața și seara, sunteți și nu veți observa o diferență. Retrospectiv, desigur, da.

În mod regulat urmăriți stocurile de grăsime, IMC și de înregistrare a rezultatelor. Îmbunătățirea va ajuta pentru a menține motivația. Mai târziu, cu plăcere vă puteți concentra pe timp de recrutare de masa musculara.

Poate crezi că te mai practica burta, mai devreme zhubnete. Dar așa, în general, nu funcționează. Vă puteți antrena în abdomen și o jumătate de oră la rând în fiecare zi sau în fiecare a doua zi, dar rezultatul nu dispare.

Exerciții nezhubnete burta. Fiecare partid a corpului, nu puteți pierde în greutate doar exerciții în acest partid, pentru că de grăsime dispare din organism souměrně. Încetați deci, inutil tulpina burta, iar împreună cu el și spate și începe a pierde în greutate. Exercitii abdominale numai zpevníte burta. Va crea musculare, care vor fi ascunse sub un strat de grăsime.

Baza pentru a zhubi nu doar burta, dieta și mișcarea.

Este important ca în mod regulat să mănânce (5x – 6x pe zi), evitarea greșite de produse (dulce, sarat, cu caractere aldine și cu friptură de feluri de mâncare) și o mulțime de a bea cel puțin 2 litri de neslazených de lichide pe zi).Baza pentru a zhubi nu doar burta, dieta și mișcarea

Apoi, conectați exerciții fizice. Selectați aerobe de sport (jogging, mersul pe jos, lent filare) și exerciții fizice de două-trei ori câte o oră pe săptămână. Adăugați la asta consolidarea întregului corp, în sala de gimnastică sau la domiciliu.

Mai întâi, corpul rozsvičte, este creșterea, și apoi, la rândul său, în mod corect fă exerciții de stretching. Burta te antrenezi, ca rezultat, maxim 10 minute. Acest lucru nu este un motiv pentru a participa la o jumătate de oră, pentru că este la pierderea in greutate nu este afectată.

Cel mai bine este de a efectua exerciții pe burta, lent, dar corect. Začínejte exercitii pentru abdomen, mai întâi, cu trei minute. Exercitii 3 serii a câte 20 de cvicích zkracovaček directe bříšní musculare și, la rândul său, 3 serii a câte 20 de cvicích zkracovaček pe panta bříšní musculare. De-a lungul timpului pentru a adăuga și alte exerciții. Puteți începe, de asemenea, de a exercita Pilates, care acționează pe stomac.

După cum sa menționat deja, cea mai importantă parte de slăbire burtă nu exercitii pentru abdomen, dar dieta si aerobic sporturi, Dacă vei fi tot timpul, bomboane, cookie-uri, chips-uri și de a manca prea mult în seara, niciodată nu ajunge la un frumos și un abdomen plat.

Pagina principală: http://conditie-fizica.ro/

LĂSAȚI UN MESAJ